Vingrojumi kaklam

Drukāt Drukāt | Jautā ārstam
July 20, 2012

Vingriniet kakla muskuļus!

Profilaktisku vingrošanu var veikt mājās, samazinot sasprindzinājumu kaklā un uzlabojot asins cirkulāciju kakla muskuļos.

Ir daži vingrojumi, kurus iesaka veikt katru rītu, lai sagatavotu jūsu kakla muskuļus darbam, un katru vakaru vienkāršai relaksācijai pēc darba dienas. Pirms sākat vingrot, apsēdieties, lai mugura nebūtu atbalstīta, gurnu un ceļu locītavām jābūt 90 grādu leņķī, un zodam mazliet pievilktam, tā lai noņemtu spiedienu no kakla trahejas.

Pareizs stāvoklis, uzsākot vingrošanu

Gurni un ceļu locītavas ir 90 grādu leņķī, un zods pavilkts mazliet atpakaļ.

Vingrojumi pleciem

a)Atbrīvojaties, paceliet un tad nolaidiet atbrīvotus plecus. Atkārtojiet to 7-10 reizes.

b)Vispirms salieciet plecus uz priekšu, tad atbrīvojiet un atlieciet atpakaļ. Atkārtojiet 7-10 reizes.

Vingrojumi rokām


a)Turiet savus elkoņus ar rokām un celiet tos uz augšu un leju. Turot elkoņus grieziet tos pulksteņa rādītāju virzienā un pēc tam atpakaļ. Atkārtojiet 3-5 reizes.

Vingrojumi mugurai

a)Iztaisnojiet rokas uz āru aizmugurē, un lēni celiet tās uz augšu un arī pa labi un kreisi. Atkārtojiet 7-10 reizes.

b)Paceliet un nolaidiet savas rokas 7-10 reizes katrā pusē.

Vingrojumi kaklam

a)Turiet galvu taisni paceltu.

b)Lēni nolieciet galvu pie labā pleca un pie kreisā.

c)Nolieciet galvu pāris reizes un priekšu.

d)Pagrieziet galvu 45 grādu leņķī un piespiediet zodu pie krūškurvja, vienā pusē, pēc tam otrā.

Ja sajūtat sāpes, nekavējoties pārtrauciet vingrojumus.

www.nesaap.lv/muguras_vingrojumi

 

Uz augšu