Vēnu pumpja vingrojumi

Drukāt Drukāt | Jautā ārstam
July 17, 2012

„Vēnu pumpja” vingrojumi

1.

 

Guļus uz muguras. Veiciet lēnu un dziļu diafragmālo elpošanu 5x.

2.

 

Guļus uz muguras, kājas saliektas ceļos:

 

Muguras jostas daļu saglabājot taisnu atceliet gurnus no pamata 10x.

3.

 

Guļus uz muguras, kājas saliektas ceļos.

Izelpojot lēni atceliet ķermeņa augšējo daļu no pamata (jostas daļa paliek pie pamata, rokas atbalsta galvu, bet neliec galvu uz priekšu)10x.

 

4.

 

Guļus uz muguras, jostas daļa piespiesta pie pamata. Veiciet riteņbraukšanas kustības ar vienu kāju 10x, tad to pašu ar otru kāju 10x (aktīvi līdzdarbojas pēda: saliecot kāju- purngals pie sevis, iztaisnojot- purngals nostiepts).

5.

 

Guļus uz muguras, jostas daļa piespiesta pamatam. Ar iztaisnotās kājas pēdu veiciet apļveida kustības potītes locītavā-5apļi uz katru pusi. Pēc tam to pašu veiciet ar otru kāju.

 

Šos piecus vingrojumus ir jāpilda tieši šādā secībā un jāatkārto 3 sērijās.

 

 

Relaksācijas pozas

 

Guļot uz muguras cenšaties atbrīvot jostas daļu tā, lai tā brīvi tuvotos pamatam.

Atbrīvojoties veiciet lēnu diafragmālo elpošanu.

 

Kājas ir atbalstītas pret sienu. Guļot cenšaties atbrīboties tā, lai pleci un jostas daļa tuvotos pamatam.

Atbrīvojoties veiciet lēnu diafragmālo elpošanu.