Mārīte Mjadeļeca

Drukāt Drukāt | Jautā ārstam
January 1, 2013

man sāp,kāju augšdelma, liekas ,ka muskuļi.Velkošas sāpes, var teikt, ka nepārtraukti,dažreiz sāpes saasinās un tad atlaiž un sāp ,kā iepriekš.lietoju,pret sāpēm – neoanalgīnu. 1×1 rtabl.dienā tramadolu luk,bet sāpes nemazinās. varbūt uz kādu laiciņu. 26.12 man bija operācija, tika noņemta labā krūts.diagnoze C-50 Sakarā ar to ,ka lēni dzīst rēta ir atstātas divas šuves. uzliktas 21.12. Un tās varot turēt 30.dienas, nedzīst tāpēc ,ka man 2.tipa diabēts.dakterīt, lūdzu dodiet, kādu padomu. vai tas nav bīstami?naktī aizmiegu, bet no sāpēm atkal atmžos.Tā jau divas dienas.Pirms tam man sāpēja labās lāpstiņas rajonā un labā augšdelma rokas muskuļi. tagad tās sāpes ir mazāk, bet pārgāja uz kājām.

Atbilde: Labvakar, Mārīte!
Diemžēl man ir grūti komentēt Jūsu jautājumu tā kā nezinu vai šī C50 diagnozes saslimšana bija tikai lokāli (krūtī)?, vai ir paredzēta vēl kāda specifiska terapija?, kā arī kāpēc tika pirms operācijas lietots Tramadols? Pārāk daudz nezināmā”¦ Ja šīm sāpēm ģimenes ārsts neatrod iemeslu, tad šādā gadījumā es ieteiktu konsultēties pie algologa (speciālista, kurš ir specializējies hronisku sāpju ārstēšanā).

Atbildi sagatavoja dr. Gita Vīnerte