Lasma Lasuks

Drukāt Drukāt | Jautā ārstam
March 3, 2014

Labdien.Nedeelas tris man ir nepatiikamas sajuutas veederaa.Jasaka,ka sis sajuutas radaas vienlaiciigi ar saslimsanu,kuras laika dzeeru antibiotikas.Ir izteikta smaguma sajuta,spiez,veeders liels un uzpuuties,burksk,reizeem kaa krampji viegli,biezi liekas,kad vajag uz tualeti(bet aizejot tikai gaazes)Reizeem liekas,kad ediens naks atpaklal.Pameiginaju no rita neest,bet sajuutas taadas,kad tikko buutu paeedusi.Esmu UK..taadeel jautaaju,kas vareetu buut pa vainu.Izdzeeru Lineksu…..nekas nemainiijas.Paldies.

 

Labdien, Lāsma!

Šādas sūdzības, domāju, ir zarnu mikrofloras izmaiņu dēļ, lietojot antibiotikas, jo antibiotikas iedarbojas ne tikai uz mikroorganismu, kuru vēlamies nogalināt, bet arī uz mūsu normālo mikrofloru. Šādā gadījumā ēdat papildus jogurtus ar mikobaktērijām, Lineksu regulāri, sūdzības nepazudīs diemžēl dažu dienu laikā, tam vajadzīgs laiks.

 

Atbildi sagatavoja Dr. Gita Vīnerte