Vingrojumi

July 20, 2012

Vingrojumi mugurai

Vingrojumi muguras muskuļu stiepšanai un stiprināšanai Braukšana ar velosipēdu Peldēšana Skriešana Iešana ar nūjām jeb nūjošana Vingrojumi muguras muskuļu stiepšanai un stiprināšanai Nogulieties uz grīdas, paceliet un novietojiet kājas 90° leņķī: a)ielpojiet caur degunu (vēders piepūšas) b)izelpojiet (vēders ieplok) Turpiniet dziļi elpot 10-15 minūtes, mēģinot pilnīgi atbrīvot visu ķermeni. Nogulieties uz muguras,

July 20, 2012

Vingrojumi kaklam

Vingriniet kakla muskuļus! Profilaktisku vingrošanu var veikt mājās, samazinot sasprindzinājumu kaklā un uzlabojot asins cirkulāciju kakla muskuļos. Ir daži vingrojumi, kurus iesaka veikt katru rītu, lai sagatavotu jūsu kakla muskuļus darbam, un katru vakaru vienkāršai relaksācijai pēc darba dienas. Pirms sākat vingrot, apsēdieties, lai mugura nebūtu atbalstīta, gurnu un ceļu locītavām jābūt

July 19, 2012

Noderīgi vingrojumi

Vēnu pumpja vingrojumi Plaukstu vingrojumi Plecu vingrojumi Pēdu vingrojums Elpošanas vingrojums Jostas daļas vingrojumi

July 17, 2012

Vēnu pumpja vingrojumi

„Vēnu pumpja” vingrojumi 1.   Guļus uz muguras. Veiciet lēnu un dziļu diafragmālo elpošanu 5x. 2.   Guļus uz muguras, kājas saliektas ceļos:   Muguras jostas daļu saglabājot taisnu atceliet gurnus no pamata 10x. 3.   Guļus uz muguras, kājas saliektas ceļos. Izelpojot lēni atceliet ķermeņa augšējo daļu no pamata (jostas daļa

May 25, 2012

Vingrojumu video

Biroja dzīves vingrojumi Kā pareizi sēdēt pie datora? Kā pareizi celt smagumus? Izvingrini rokas Ta noteikti mācēja arī Stīvs Džobs Virtuve kā vingrošanas zāle Pusdienas jānopelna Vingro ar šnorēm! Ļauj vaļu emocojām! Ziņa zem krēsla Tiecies uz virsotnēm! Aplīmē kolēģi! Treniņš acīm   Uz augšu