Ginekoloģija

Labdien!Cik ilgam laikam jāpaiet lai pēc lletz operācijas(cin3)l droši plānot grūtniecību?

Sveiki! Vakar vīrs man sniedza baudu, beidzot orgasmu, viņš bija uzbudināts un mēs izdomājām paspēlēties, viņš iebāza dažas reizes, bet es nobijos, jo es nevēlējos palikt stāvoklī. Šodien man sākās mēnešreizes. Es nezinu ko darīt? Vai ir iespēja, ka varu palikt stāvoklī? Ko jūs iesakat man darīt?

Sveiki, vai ir iespēja palikt stāvoklī, ja puisis nebeidz mani, bet man uz vēdera?

Pēc urinēšanas bija spiedoša sajūta vēdera lejas daļā, brīdi pat bija grūti iztaisnoties, sāpes ir centrā, ne pa labi, ne pa kreisi. No rīta piecēlos un gāju uz toleti, pēc urinēšanas bija asas spiedošas sāpes vēdera lejas daļā, bet ne ļoti stipras. Aizgāju pagulēt, kad piecèlos vairs nekādu sāpju nebija. Atkal gāju uz toleti un tagad urinēju lēni, sāpes bija nelielas. Kas tas ir? Man ir 17 gadi, mēnešreizes ir aiz kalniem un dzimumattiecības nav bijušas. Vēl ir parādījušās nedaudz dezdinošas sāpes mākstī. Vai bez ginekaloga var iztikt?

Sveiki. Gribēju jautāt, vai tad, ja seksa laikā izmantojām prezervatīvu un puisis nebeidza manī, es varu palikt stāvoklī? Prezervatīvs nebija saplīsis un it kā sperma nebija izkļuvusi ārpusē!

Sveiki.Man ir 19 gadi un jau kādu ilgāku laiku nomoka viena
problēma.Lieta tāda,ka man ir tādi balti izdalījumi kuri vairāk liekas ka ir tādi ūdeņaini jo patstāvīgi ir mitruma sajūta kājstarpē un ir bieža smērēšanās un lielākā problēma,ka šiem izdalījumiem un no smērēšanās jūtams nepatīkams,specifisks aromāts,kurš saglabājas arī uz apģērba līdz ar to arī tādi kā pleķi.Un tā ir praktiski visu laiku.Mazgājoties lietoju arī mazgāšanās līdzekli intīmajai kopšanai ar pienskābi,bet nekas nepalīdz.Kā lai ar šo problēmu,lai cīnās un kā novērst šo nepatīkamo aromātu,
lai tas vairs nebūtu jūtams jo tas rada ikdienā arī sava veida diskomfortu.Nezinu vairs ko iesākt.
Ceru,ka spēsiet kā palīdzēt.
Paldies
Zane

Sveiki! Pirms gada ievietoju hormonālo spirāli. Pēdējo reizi apmeklējot ginekologu, balstoties uz analīžu rezultātiem, ārsts ieteica palietot Polygynax svecītes- esot neliels iekaisums, visticamāk, saistībā ar spirāli. Pēc pirmās svecīyes lietošanas, nākamās dienas pēcpusdienā parādījās nedaudz asiņaina smērēšanās. Zāļu lietošanas instrukcijā tā nav norādīta kā viena no blaknēm. Kāds būtu jūsu ieteikums- pārtraukt lietot svecītes vai tā tomēr ir normāla blakus parādība? Paldies!