Home

  Pat 10 minūtes fiziskās aktivitātes katru dienu spēj būtiski uzlabot Tavu veselību. Kļūsti fiziski aktīvāks! Sāc vingrot un nostiprini muguras dziļo muskulatūru!

December 8, 2013

Kakla sāpes

Akūtas muguras sāpes var raksturot kā asas vai trulas sāpes, kas ilgst ne ilgāk par 3 mēnešiem. Visbiežāk novērojamas sāpes muguras lejasdaļa. Muguras sāpes var lokalizēties vienā apvidū, piemēram, labajā vai kreisajā pusē, centrā vai muguras lejasdaļā. Akūtas muguras sāpes var parādīties neregulāri un bieži atkārtojas.

December 8, 2013

Vingrojumi kaklam

Vingriniet kakla muskuļus! Profilaktisku vingrošanu var veikt mājās, samazinot sasprindzinājumu kaklā un uzlabojot asins cirkulāciju kakla muskuļos. Ir daži vingrojumi, kurus iesaka veikt katru rītu, lai sagatavotu jūsu kakla muskuļus darbam, un katru vakaru vienkāršai relaksācijai pēc darba dienas. Pirms sākat vingrot, apsēdieties, lai mugura nebūtu atbalstīta, gurnu un ceļu locītavām jābūt