Kā uzlabot imunitāti?

August 21, 2012

 vitamini_imunitate_sapesNav obligāti ikreiz skriet uz aptieku pēc imunitāti spēcinošiem līdzekļiem, ko reklamē televīzijā. Ir arī daudz dabiskāki līdzekļi, kā to uzlabot.

KONTRASTDUŠA
Lai trenētu asinsvadus un tādējādi stiprinātu organisma aizsargspējas, ieteicama regulāra kontrastējoša aplaistīšanās jeb kontrastduša. To vēlams sākt jau vasarā, bet nebūs par vēlu arī rudenī.

VITAMĪNS C
Rudenī, kad mūsu klimatiskajā joslā zaļumu laiks Ir beidzies, labākie C vitamīna avoti būs citrusaugļi, cidonijas, skābie āboli.

SMAIDI
Izspied no sevis smaidu drūmā rudens dienā! Izrādās, ka pētnieki ir atraduši saikni arī starp organisma funkcionēšanu un smieklu daudzumu, vislielākie smējēji multfilmas skatīšanās laikā uzrādīja paaugstinātu imūno funkciju līmeni.

KUSTIES
Regulāras fiziskas aktivitātes lieliski trenē sirdi un vispārējo ķermeņa izturību, kā arī paaugstina ķermeņa aizsardzības spējas un imunitāti. Ideālā variantā – tam jābūt stundu garam treniņam trīs reizes nedēļā.

MAZIE MĪLUĻI
Dzīvnieki neļauj mums sēdēt uz vietas, liek mums kustēties un tādā veidā uzlabo mūsu veselību. Pētījumi apliecina, ka mājdzīvnieku turētājiem ir lielākas izredzes normalizēt asinsspiedienu un holesterīna līmeni. Uzlabojas sirds veselība un asinsvadu stāvoklis.

 

 

nesaap.lv iesaka www.vitiron.lv

 

 

Avots: manadieta.lv, delfi.lv