Ja sirgsti ar 21. gadsimta tipiskāko slimību – stresu, ko izraisījušas nebūšanas darba vidē, pat spraigā darba dienā atrodi laiku īsiem rituāliem, kas noņems saspringumu.

10 minūšu brīvbrīdis
Starp viena darba uzdevuma uz nākamo, paņem 10 minūtes brīvas. Tajās pasērfo internetā. Zinātnieki izpētījuši, ka tieši tik daudz laika pavadītas internetā palīdz samazināt stresu, uzlabot smadzeņu darbību un pat palielināt darba produktivitāti.
Ženšeņa tēja
Brīdī, kad sevi jau pavisam grūti noturēt kaut kādos emocionālajos rāmjos, pagatavo sev ženšeņa tēju. Tā samazinās stresu, uzlabos asinsspiedienu un elpošanas sistēmu.
Apgūsti dziļo elpošanu
Stress ātrāk rodas arī tāpēc, ka pa dienu saņem pārāk maz skābekļa  Smadzenēm trūkst skābekļa, tev ir grūti koncentrēties, toties viegli iekrist panikā. Izpildi desmit dziļas ieelpas, un tikpat daudz dziļas izelpas. Vai vēl labāk - atrodi laiku 30 minūšu pastaigai svaigā gaisā.
Ļaujies pusdienlaikam
Ne tikai tam, kuru pavadi pusdienojot, bet arī 15 minūšu miegam. Speciālisti aprēķinājuši, ka smadzenēm pilnīgi pietiek ar 15 minūšu miegu. Tās atpūšas, atbrīvojas no saspringuma, bet tev pamostoties, atkal strādās tikpat aktīvi, kā agrāk.
Vakaros - sporta klubs
Arī fiziska slodze ir labākais ierocis cīņai ar stresu. Vingrojot sasprindzinājums atbrīvojas, organisms izlādējas un tas piepildās ar apmierinājuma hormoniem.