Ja Tev šķiet, ka darba dienas vidū pēkšņi ieņemt grīdas pleķīti biroja vidū, lai veiktu relaksējošus vingrojumus, vai sākt plašā amplitūdā staipīties ap savu biroja galdu ir pārāk uzmanību piesaistoši un var traucēt

koncentrēties konservatīvākajiem kolēģiem, varam piedāvāt šādus ikdienas vingrinājumus:

1) operācija “dzira” - iztaisno muguru, piecelies no biroja krēsla, dodies uz virtuvīti (vēlākos vakaros, kad birojā mazāk tautas, vari to darīt zosu gājienā vai pēc principa “trīs soļi uz priekšu, divi atpakaļ”), pasniedzies plauktiņā pēc ietilpīga trauka ar osiņu un pagatavo savu mīļāko tēju, kafiju vai sulu ar ledu;

2) klusie telefoni – ja Tev kāds zvana, neturpini sēdēt pie datora un ar skaļām sarunām traucēt kolēģus, bet gan dodies aprunāties uz citu telpu un turpini pārvietoties arī sarunas laikā – tas mazinās saspringumu gan runā, gan Tavā mugurkaulā, locītavās un muskuļos;

3) tiešā runa – ja kolēģis atrodas tajā pašā biroja stāvā, kur Tu, dodies ar viņu aprunāties aci pret aci, nevis sūti e-pastu vai skype ziņu – tas atsvaidzinās verbālo veiklību, vairos sociālo saliedētību un liks lieku reizi piecelties no krēsla un pastaigāties;

4) zaļā piecminūte – piecas minūtes no pusdienu pārtraukuma velti pavasarīgai pastaigai ap biroja ēku, ķerot saules starus, putnu dziesmas un pilsētas dinamiku.