Veselīgs miegs = viegla pamošanās

Visiem ir zināms, ka pastāv divi dažādi cilvēku tipi – pūces un cīruļi. Un tomēr, neatkarīgi no tā, visiem mums reiz pienāk tie smagie rīti, kad pamošanās šķiet neiespējama. Lai pamošanās rituālu padarītu vienkāršāku, ir izveidoti pāris ieteikumi, kas var līdzēt:

  • Darba dienu vakaros izvairies no vēliem kino seansiem, ballītēm, pasēdēšanām. Proti - ej gulēt laicīgi.
  • Neguli arī pārāk daudz, jo katram organismam ir savs individuāli nepieciešamais miega daudzums. Ne vienmēr aiziet gulēt ātrāk nozīmē no rīta bez pūlēm piecelties.
  • Esot nomodā, masē savas plaukstas. Tas stimulē enerģijas padevi.
  • Izrādās, ka cilvēkam ir nepieciešamas 90 papildus miega minūtes no rītiem. Uzstādi pirmo modinātāja zvanu tieši 90 minūtes pirms patiesā celšanās laika.
  • Atrodi sev ideālo modinātāja zvana toni. Ne vienmēr tam ir jābūt izteikti skaļam un spiedzošam.
  • Guli izvēdinātā telpā.
  • Pārliecinies, ka gulta ir ērta un piemērota tieši Tev, un arī spilvens ir tieši tik mīksts, cik nepieciešams Tev.
  • Turi glāzi ūdens pie gultas. Slāpju remdēšana uzreiz pēc pamošanās darīs tevi možāku.

Lai viegli un bez pūlēm pamosties!