Noderīgi padomi, kā pārvarēt rudens nogurumu!

Rudenī daudziem no mums ir novērojams depresīvs noskaņojums. Tas izskaidrojams ar saules gaismas trūkumu, kā rezultātā organisms izstrādā miega hormona melatonīna daudzumu, tieši tāpat kā tas notiek naktī. Tāpēc esam miegaini un mums ir grūti koncentrēties.

Lai uzveiktu nogurumu un depresīvo noskaņojumu iesakām:

    Izbaudiet katru saules staru, kurš šad tad parādās rudenīgajās debesīs. Pēc iespējas vairāk uzturieties labi apgaismotās telpās. Ja rudens depresija pārņem ik gadu, vērts padomāt par gaismas terapiju.

    Paaugstiniet organisma vitalitāti, dzerot sarkano vai zaļo tēju. Ja pastāvīgs nogurums un slikts noskaņojums jau ilgst pāris nedēļu, pamēģiniet asinszāles tēju. Asinszāle ir pazīstams ārstnieciskais līdzeklis nomākta garastāvokļa ārstēšanai.

Smiekli ir brīnišķīgs veids, kā uzlabot pašsajūtu.

    Smejoties organisms izstrādā seratonīnu – laimes hormonu. Ne velti apgalvo, ka tas, kurš smejas, dzīvo ilgāk.

    Sarīkojiet sev patīkamu vakaru – silta vanna, ēteriskās eļļas iemīļotā smarža, sveces utt. Šāda relaksējoša ūdens un smaržu terapija noteikti uzlabos pašsajūtu un garastāvokli.

Avots: euroaptieka.lv