atpakaļ

 

 

                                                                        

 Plaukstas vingrojums #1
 Saliec roku elkonī un rotē plaukstu uz vienu un otru pusi - 10x.

 

 

Plaukstas vingrojums #2
Rokā paņem kādu ērti satveramu priekšmetu (glāzi, līmlentes turētāju vai ko citu). Atbalstot roku, atcel smagumu. Ar pirkstiem uz augšu - 5x, ar pirkstiem uz leju - 10x.

 

Plecu vingrojums #1
1. Satver elkoņus ar plaukstām, pastiep tos augšup un lejup 10 reizes.
2. Satver abas rokas un apļo tās gan pulksteņa rādītāja, gan pretējā virzienā. Atkārto 5 reizes uz katru pusi.

 

 

 

 

Plecu vingrojums #2
Izelpā stiep vienlaicīgi plecus atpakaļ un plaukstas uz leju – 5x.

 

 

 

 

Plecu vingrojums #3
Ieelpā abas rokas savienotas lēni un vienmērīgi virzi uz priekšu, bet kakls pretdarbojoties neļauj galvai kustēties. Noturi šādu pozu, skaitot līdz 5.
Izelpā ar roku palīdzību virzi galvu uz priekšu, izveidojot dubultzodu. Izelpu veic lēnām, skaitot līdz 10. (Nevelc galvu ar spēku!)

 

 

 

Jostas daļas vingrojums #1
Sasprindzinot vēdera un starpenes muskuļus, puspietupienā šūpojies nelielā amplitūdā uz augšu un leju 20x.

 

 

 

 

 

Jostas daļas vingrojums #2
Jostas daļu tuvinot sienai, lēni slīdi gar stenderi uz augšu un uz leju - 10x. Ceļus visu vingrojuma laiku turi ieliektus.

 

 

 

 

Jostas daļas vingrojums #3
Sasprindzinot vēderpresi, izelpā lēni tuvini papēdi sēžai - 3x ar katru kāju.

 

 

 

Plaukstas vingrojums #3
Saliec pirkstus cieši dūrē un iztaisno pirkstus - 10 reizes.

 

 

 

 

Plaukstas vingrojums #4
Ar vienu roku saudzīgi pastiep otras rokas pirkstus un plaukstu atpakaļ - 5 reizes ar katru roku.